Началото на Другото Училище

You are currently viewing Началото на Другото Училище

Интервю с Валентин Ковачганев – Другото училище

-Как създадохте Другото Училище, кога бе началото?

Началото на Другото Училище бе през септември 2008г .

След загубата на майка ми през две хилядната година последва една велика самота. След това, естествено следствие от този безсмислен живот бе последвалата катастрофа през май 2002г. Тя промени възприятията ми и смисъла на живота. Започнах да разбирам, че светът не е само това, което възприемаме със петте си сетива. Това в началото ме обърка много и започнах изследванията си в другото ново измерение.

Аз съм човек прагматик, максималист и перфекционист. Всяко нещо се изследва докрай и трябва да завърши с презентация, с модел и инструкция за приложение на натрупания опит. 

Не си мислете, че на въпросите ми имаше кой да отговори. То не бяха врачки и баячки, хипнози и регресии и всякакви други дивотии. Останаха ми добри спомени от няколко жени с мъдрост заредени от живота, наричам ги галено с „моите  баби“ . Има и такива врачки, които усещат колко виждат и не прескачат границите на своята некомпетентност, не причиняват щети. Но болшинството в тази категория не са от тоя вид.

Но бързо последваха разочарованията, че и в този нов свят е пълно с профани и тарикати, манипулатори и измамници. Просто ние сме едно
и също и тук и там.

Квантово мислене, за какво ни е то

-Какво представлява квантовото мислене, за какво ни е то?

Предстои отварянето на нова реалност, виртуалната реалност. Тя изисква нов тип мислене и това е точно това ново квантово мислене.

Ние българите имаме заложено в гените си разделянето на пространствата и погледа отгоре върху нещата. Дълга история, за която нямам време да ви я разказва сега. Но я разказвам на обученията за нивата на съзнание. Квантовото мислене е способността човек да разделя  енергийнатата си  вълнова същност на различни обеми  и да ги запълва с различни информации. Всяко ниво на съзнание работи с неговите си информации. Объркването на информациите от едно ниво с друго води до тотален блокаж на цялостната ни енергетика,  после идват болести и душевен дискомфорт .

Аз ползвам тия състояния и желанието на човек да излезе от тях, за да развия точно това ново квантово мислене.

И така  невъзможността и желанието да излезем от дадена проблематика, ползвам като възможност за развитие и реализация на личността.

Бог на слаби ученици трудни задачи не раздава

Как се запознахте с Кубрат Томов?

След поредните ми разочарования стигнах до край, до времето в което мислех за самоубийство по три пъти на ден. За безсмислието на този лъжовен свят и исках да се спася по някакъв начин. Човека който винаги бе изпълнен с оптимизъм и силни желания, мим, поет, радиолюбител, инженер с технология в Кремиковци, опит в бизнеса, обществено ориентиран…

Ударих дъното! Тогава мой роднина, който се бе срещал в миналото с Кубрат Томов, ми предложи да се обърна за помощ към него.

Познаваха се от времето, когато Кубрат е обикалял България и е изследвал нашите феномени. Той бе дaлновиден, етичен и с много бърз ум и с големи енциклопедични знания.

Така стигнах и аз да пия вода от извора . Прие ме веднага след като ме чу по телефона. Беше 20ч вечерта. От този момент нататък започна истинският ми съзнателен живот. Изслуша ме и каза да дойда пак  в сряда. Доста се зачудих защо в сряда, какво в сряда!? Но четири дни по-късно той директно ми връчи дипломата.  Беше ме преценил много точно за краткото време на нашата първа среща. Тогава по неговата препоръка създадох Другото Училище, отначало само като сайт със статии и обяснения, но после се изпълни и със смисъл.

Тази диплома винаги ще виси на стената в моя кабинет, защото най-точно описва кой съм и с какво да се занимавам.

Консултант по проблемите на живота

-И така, как една диплома те направи от объркан самоубиец един толкова ценен за нас човек?

Това бе само началото. После започна да ме изпитва и да ми праща хора, за които му пишех какво съм видял и какво правя с тях. И до сега си спомням първият човек и първият ми сеанс. После десет дена въртях записите му през небето докато разбера каква да е следващата ми  крачка с него. Началото беше кошмарно. Аз и без това сам не се побирах в кожата си, а и още проблемите на другите ми се стовариха с пълна сила.

После дойдоха и първите постижения, вадене от депресии и подредба на семейства, проблемите деца и родители, личностни проблеми. След това предаванията по разни телевизии, интервюта  по вестници. Насочи ме да пиша за някои вестници.

За медиите

-Но сега не пишете вече за вестниците, защо?

Ами някои от вестници ми казаха че ги обсебвам. Тогава не осъзнавах, че истината не е по силите на слабите духом. Те търсят как да занимават слабите успокоявайки душичките им, а аз им говоря за силата на духа. Това ги объркваше и пораждаше друга аудитория за която те не бяха готови и не знаеха как да обслужват, уплашиха се за своя хляб. За радост вече времената са други и хората започнаха да оценяват ролята на духа в изграждането на истински щастлив живот без компромиси и болести. Ние сега създаваме точно такава общност, силни духом и с желание за реализация в обществото и семейството.

Но така пишейки статии започнах да виждам в душите и да чувам отзвука на хората. Първата ми трибуна и обратната връзка, за която имам много приятни спомени.

-Нещо интересно от предаванията по телевизиите?

Да, веднага се сещам как в една телевизия ме поканиха като чудо невидяно, но аз започнах с това как човек избира кога да се роди, родителите и родината, а и даже кога и как да умре. Веднага в слушалката на водещата се чу „Реклама, реклама!“ и тя започна да подскача на стола и да вика “Реклама,  реклама!“. прекъснаха ме, страх ги повечето от смъртта, защото много лъжат.

И сега ме хваща смях от тяхната реакция и жал за това колко малко познавах структурата на обществото и с какви наивни очаквания съм бил тогава.

Имам и други много интересни преживявания по телевизии и на живо. Битката е навсякъде, щом си жив ше се наложи да отстояваш истината, която носиш в себе си. Другото състояние на мимикрия и лицемерие, надменост не ми допадат като роля в тоя живот.

-А как създадохте методиката „Регресия на зачатието“?

Методика „Регресия на зачатието“

Да! Пак след поредното разочарование за реакцията на списвачите на вестници. Напиша статия, те я урежат. След седмица виждам, че започват някакви ентусиасти да предлагат обучения на тази тема. Аз напиша статия с обяснение за някакво понятие, те веднага организират семинар на тая тема и го опорочават и изкривяват като смисъл. отначало си мислех, че го правят от безхаберие, но се оказа много по-страшно. Не знаех, че съм толкова значим в новия свят на духовността, и че ме следят. Отидох при Кубрат Томов и му казах, че няма ред и правотия. Той ми каза тогава: спри да пишеш статии и започни да пишеш книга.

Така написах книгата „Регресия на зачатието“, но това бе толкова далеч от методика…

-Как така книгата се превърна в методика?

Книгата пишех с голяма лекота и хъс! Както се твори спектакъл. Аз и това съм правил, и спомените от творческия процес не са ми чужди. Имам пантомимен спектакъл с който защитих навремето „Да се събудиш на педя от земята“. Тогава на защитата която трая 8 часа ме нарекоха сюрреалист и насмалко да го спрат в далечната 1984г. Книгата започнах воден от желанието да систематизирам повечето от нещата, които ми се налагаше да говоря и постоянно да повтарям  по време на консултации. Защото това имаше голямо незнание, а обърканост и за напред пак ще има.

Никой не се е родил научен.

Така подредих 7 годишните цикли в материалния свят. Бях написал и 280 страници за вълновият свят, но не ми ги прие редактора. А редактора ми е приятел, който много уважавам, философ работил по идеологическите диверсии в БАН на времето. Грамотен и много стойностен човек. Така изтрих тези 280 страници и написах три приказки. Всяка една глава от книгата е писана за един ден, после търсех логическото им обяснение.

Как стана методика

Но това пак не е методиката ви, как стана методика?

Методика се формира после, когато започнаха питанията и видях интереса към книгата. Аз дори не подозирах какво съм написал. Започна се с първото й представяне във Варна, веднага  пожелаха да им направя семинар. И досега се сещам как ги стресирах, затрупах ги с информации и преживявания и големи вълнения бяха в залата, като на разстрел. После направих няколко семинара в затворени общества с хора по-напред с материала и реализацията в материалното. После дойде и Добрич, където направих за пръв път  деветте семинара и така се сформира структурата на обученията.

Истината е, че базата на методиката се гради на директната връзка съзнание-подсъзнание.

Това дава възможност за разчитане на личностната програма по зачатие. Това е сакралната истина за всеки човек, абсолютната истина. Това постигнах  след множеството консултации и работа с проблемите на хората, които започнаха да  се обръщат за помощ към мен.

-А какво се случи в последствие?

После дойде и създаването на НПО „Другото Училище“, множество лекции и семинари в над 40 града още първите две години. Стотици консултации и накрая и много ползотворната ми работа в медицински център. Не е добре да се отрича традиционната  медицина. Алтернативи много, но важното е да се стъпва на общото, да се базирани диагнозите на  изследванията , а не на предположения и на бълнувания. Но това е друг проблем, политически дори свързан с нивото на обществено съзнание.

-Какво се случи с НПО „Другото Училище“, защо го няма сега?

Има го, но под друго име.

За всяко нещо си има време. Както излязох от партиите по времето на опиянението от свободата, така напуснах и НПО-то, като си взех и името с мен. 
И на тази авантюра и дойде края, но има неща които са безкрай.

Друг формат на Другото училище

-А какво предстои занапред?

Това сам един Бог знае!

Затова продължава с друг формат сега. Другото Училище е лицензирано, както и методиката „Регресия на зачатието“.

Но и ние дето го чуваме, само ни остава да изпълняваме. И така дотам докъдето той ни отведе.

-Звучи плашещо дори сектантско…

И си е така. Много религии и идеологии се обезстойностиха, не са вече водещи като роля в живота на хората. Предстои и много от заблудите  в самите нас да се сринат. Ще останат само истинските стойностни и работещи неща. На това се надявам аз, в това вярвам.

Щом нещо е полезно и работи, дава отговор на раздиращи тялото въпроси и нова посока. Щом подрежда,  а не отчуждава,  и не прави от хората овце, за да ги вкара в общности “кошари”, то ще остане.

Принцип на работа на Другото Училище

-А на какъв принцип работи, щом е за всички? Не е ли малко популистко?

Популистко не бих казал. Но то не е за всички, а само за тези които искат да се обърнат навътре към себе си и да разберат що за модел са те. 
Винаги ще има религии, гуровци и структури които да ви говорят за ползи
и как с техните модели можете да изкарвате много пари. Ще ви предлагат да ви
включат в мрежов маркетинг, или в пирамидална структура. Ще ви правят
комплименти и ще ви поробват съзнанието с техните си манипулации. Но който си е слаб ще се поддава, който пък чува духът си няма да се примири.

Даже и в книгата „Регресия на зачатието“ съм  написал, че тая книга е за страдащи и търсещи, а на останалите наздраве!

Така, че по принцип това което предлагам не е за всеки. За слабите духом и за водени от преживяванията на душичките си съвсем не е. На тях даже им изглежда страшно как така ще бъдат себе си!? Та те мама и татко не са ги харесали още като деца и все им се карат и недоволстват от това което са!? Как така ще бъдеш себе си и ще се справяш и в общество, че и семейство да поведеш!?

На такива хора им продават модели и те следват гуровци. Пият вечер, за да избягат от себе си, пушат и се друсат, за да им убият притеснението и безпокойството. За тях трябва да е отговорен родът им, а не да чакат обществото да се подреди и да ги обгрижва.

Другото Училище е за

-А за кого точно е предназначеното Другото Училище?

Пълно е с обучения и семинари за опознай себе си, които в действителност само ти обещават щастие.  Но условието в тези общности за да бъдеш щастлив е да не бъдеш себе си. Те те вкарат в модел чрез който да те направят техен член, овца в стадо.

Ние българите сме народ, а не стадо за стригане.

Другото Училище е за тия дето не отстъпват от себе си, припознават кръвта на рода си и генотипа на своя народ. За тия дето следват духът си и не искат да правят компромиси. Само тия хора ще стигнат до нива на свръхсъзнание и само те ще се любуват истински на общочовешките ценности.

Сами виждате колко от търсещите се правят на чужденци и следват чужди религии и учения? Нека се интересуват, няма лошо.

Но истината е в нас.

Тя минава през семейство и родители, род и родина и чак след това се отварят небесата за общочовешките ценности. Няма как да се родиш и без да си направил нищо да си велик.

И Другото Училище не е мое, а наше. В него преподавам опитности с които са работили и нашите деди. Нашата народопсихология и ползвам това което и нашите баби и дядовци са ползвали. Не ползвам вече хипноза отдавна. Или честно казано, прилагам я много рядко и то само за случаи при които да изграждам опитност за работа във виртуални реалности.

Какво е виртуална реалност?

Виртуална реалност

Това предстои да бъде развивано като новата технология за в бъдеще, като телефон без екран, вече се говори за нея.

Сега иде ред и на квантовите сплитания, но за сега стига толкова като начало.

Минахме през един материален свят. Мога да кажа дори: вулгарно материален, водени от руските имперски интереси. Сега  плуваме в безхаберието на идеалистическите западни алабализми, но ще настъпи и Видовден и ще се заработи и във виртуалната реалност. Всяка виртуална програма ще има материално проявление. Ще се работи и в двата свята. Вижте, че повечето от тия дето ви продават модели за щастие са абсолютни безхаберници. Говорят за любов а нямат семейства, или предават мъжете си и ги избират по банковите им сметки. Не познават духа, а говорят само за секс и парцалки.

-Отричате ли секса, че последното не го разбрах?

То с тия дето вярват в Дядо Мраз и щъркели и преследват безусловната любов, а са минали отдавна 7 годишна възраст…

Никой не се е родил с духване в ухото, поне аз досега не съм видял такъв.

Но секса не е всичко. Той е също средство за комуникация, но не е единственото и не трябва да се издига в култ. Верно е, че не е за малки деца работата с духа. Това е и причината да не приемам деца под 21 години без  придружаване от родител. После децата след 21 вече влизат в обществото и са вече обществена отговорност.

Това което мама и тате не са съумели да им дадат, ще се наложи да го търсят и учат сами.

Бог да им е на помощ да не се объркват в заблуди и да не преследват илюзии. Да не забравят че вътре във всеки един от нас е жив Ботев и Левски.

За край

-Нещо за край накрая?

„Времето е в нас и ние сме във времето. То нас обръща и ние него обръщаме!“  който не знае чий е тоя цитат не е българин!

Тук се крие цялата истина за нас българите, за таксидиотите (като Паисий, вуйчото на Левски и други наши духовни деятели), за орфизма, или времепространството което  в съвременен прочит е новото квантово мислене, граничните състояния и опита да играеш много роли в едно тяло.

„Който не знае всеки го лъже, а който не може всички му пречат“ това е пък мой цитат от „Регресия на зачатието“.

Вашият коментар

За пълен достъп до съдържанието е необходимо да влезете в профила си

[login-with-ajax]

×
×

Cart

Глава 1. ЗАВРЪЩАНЕ
Глава 2. ГРАДЧЕТО
Глава 3. ПЕТКОВИЦА
Глава 4. БИЧКИЯТА
Глава 5. КМЕТА
Глава 6. НА КАФЕ
Глава 7. В КЪЩАТА НА ДУХОВЕТЕ
Глава 8. НА ЛОВ
Глава 9. ГАРАЖЪТ НА СПОМЕНИТЕ
Глава 10. СЪНЯТ
Глава 11. ОБЛАСТНИЯТ СЪВЕТ
Глава 12. ЗАДУШНИЦА
Глава 13. ПОЖАР, ПОЖАР
Глава 14. НОВО ЧУДО
Глава 15. ОЩЕ ЧУДЕСА И ВРЪЗКИ
Глава 16. ЛЮБОВ ЛИ БЕ ДА Я ОПИШЕШ!